AGRALIM - Cel mai mare târg agricol din Regiunea Moldovei.

Politică de confidențialitate

Grupul ABplus respectă confidențialitatea datelor personale furnizate de fiecare persoana. Respectăm legislația privind protecția datelor, cum ar fi Regulamentul General privind Protecția Datelor care reglementează prelucrarea datelor și garantează că datele dvs. sunt prelucrate în mod corect și legal, că sunt păstrate în siguranță și că sunt păstrate numai datele necesare pentru orice prelucrare.

Această politică sumarizează informațiile pe care le putem colecta despre dvs. și  modul în care putem utiliza aceste date. În principal, colectăm date pentru a vă oferi serviciile pe care le-ați solicitat, pentru a furniza servicii care ar putea satisface nevoile dvs., pentru a îmbunătăți serviciile oferite dvs. și pentru a vinde spațiu publicitar pentru a ne ajuta să furnizăm gratuit numeroase servicii. Politica vă arată cum ne asigurăm că informațiile pe care le avem sunt păstrate exacte și cum puteți solicita accesul, ștergerea, rectificarea, restricționarea, transferul și retragerea consimțământului (unde este cazul) și cum puteți face o plângere.

Avem un număr de companii în cadrul grupului și fiecare poate colecta și utiliza date despre dvs. în moduri diferite. În cazul în care una dintre aceste companii utilizează alte date decât cele detaliate în această politică, aceasta va publica propria politică pe propriul site web și ar trebui să vă referiți la politica de confidențialitate a acelei companii și nu la politica de grup. Atât la nivel de companie cât și la nivel de grup, putem actualiza oricând politica de confidențialitate fără notificare, așa că verificați în mod regulat, astfel încât să știți despre orice schimbări. Această politică de confidențialitate este supusă termenilor și condițiilor noastre care se găsesc pe site-ul web al fiecărei companii.

Ce informații colectăm și cum se colectează acestea?

Avem dreptul să colectăm numai informații personale dacă avem permisiunea dvs. sau avem motive comerciale rezonabile pentru a face acest lucru, cum ar fi colectarea de informații pentru a procesa înregistrări la evenimente sau pentru a vă furniza servicii. Vom colecta doar cantitatea minimă de informații de care avem nevoie pentru a face aceste lucruri.

În cazurile menționate, vom colecta câteva dintre următoarele date, cum ar fi numele, funcția, compania pe care o reprezentați, adresa de e-mail, data nașterii, numărul de telefon, genul, preferințele de cumpărare și istoricul, conținutul pe care îl postați pe site-urile noastre și conținutul citit pe site și alte diverse  date. Aceste date pot fi colectate atunci când comandați un serviciu sau un produs, folosiți site-urile noastre (sau site-ul unei terțe părți, de exemplu pentru a plăti un abonament), postați conținut pe site-urile noastre, vă înscrieți pentru un buletin informativ sau pentru un abonament,chestionar sau intrare la un concurs, sau prin comunicarea cu noi prin e-mail, telefon și prin alte mijloace.

Când efectuați o plată, vom înregistra detaliile tranzacției financiare, dar nu stocăm direct informațiile despre cardul de debit sau de credit. Plățile online se efectuează prin intermediul site-urilor noastre web, dar sunt procesate în siguranță de un furnizor de plăți terț: stocăm doar ultimele 4 cifre ale numărului cărții dvs. de credit.

Dacă utilizați site-ul nostru, este posibil să fie înregistrată adresa IP, datele de înregistrare și istoricul de navigare, cum ar fi paginile pe care le-ați vizitat în site-urile noastre. Dacă vă înscrieți pentru un buletin informativ, vă putem urmări răspunsul, de ex. deschideți un buletin informativ sau faceți clic pe un link dintr-un buletin informativ sau pe paginile pe care le vizitați.

Pentru angajați păstrăm datele personale necesare pentru a vă recruta, plăti, furniza beneficii companiei și pentru a ne îndeplini obligațiile legale.

Nu împărtășim date personale cu terțe părți în scopuri de marketing, altele decât cu consimțământul direct al persoanelor care pot fi retrase în orice moment.

Cookies

Utilizăm module cookie pentru a monitoriza utilizarea web. Cookie-urile sunt înscrise pe hard disk-ul unui utilizator web, nu conțin informații personale despre utilizatorul site-ului și păstrează doar o înregistrare a site-urilor vizitate și a acțiunilor de pe site-ul web. Unele module cookie expiră după închiderea browserului, în timp ce altele rămân pe hard disk. Ele sunt de uz standard în multe site-uri web. Noi le folosim pe baza de informații agregate și pentru a evalua domeniile dvs. de interes – acestea sunt utilizate pentru a identifica numărul de vizitatori unici pe un site, pentru a îmbunătăți vizitele web ulterioare (preferințele, numele de utilizator și adresa dvs. de e-mail, astfel încât să nu trebuie să reîncărcați de fiecare dată când vizitați) și să îmbunătățiți experiența utilizatorului pentru dvs., printre altele, oferind conținut bazat pe preferințele dvs.

Cele mai multe browsere vă oferă modalități de a controla sau de a bloca modulele cookie dacă doriți. Aceste controale ale browserului vor fi de obicei găsite în meniul „opțiuni” sau „preferințe” din bara de instrumente. Opțiunea  „ajutor” a barei de instrumente de pe majoritatea browserelor vă va indica cum să opriți sau să gestionați cookie-urile. Rețineți că, în cazul în care toate cookie-urile vor fi respinse, nu putem să potrivim conținutul site-urilor care corespund preferințelor care ne-au fost date de vizitele anterioare și nu veți putea să utilizați pe deplin toate funcțiile site-ului web. Pentru mai multe informații despre cookie-uri vizitați aboutcookies.org sau pagina de web a comisarului pentru informații despre cookie-uri ico.org.uk/for-the-public/online/cookies/.

Temeiul juridic pentru prelucrarea datelor

Se folosesc diferite baze juridice care depind de scopul prelucrării datelor dvs.

Atunci când sunt furnizate date când achiziționați un produs sau un serviciu în baza unui contract cu dvs. vă procesăm datele necesare în conformitate cu necesitatea contractului.

Când vă înscrieți la un buletin informativ, la un eveniment sau la un abonament la reviste, vă vom procesa datele în baza unui consimțământ.

Când ne plătiți sau vă plătim, păstrăm datele doar atâta timp cât este necesar să respectăm legea.

Utilizarea datelor personale

Vom folosi doar informațiile personale pentru scopul în care au fost colectate. Dacă dorim vreodată să le folosim într-un alt scop, vă vom contacta mai întâi pentru a vă cere consimțământul. În principal, folosim datele pentru a comunica cu dvs., a livra serviciul pe care l-ați solicitat sau pentru serviciile care ar putea să vă intereseze (sub rezerva dreptului dumneavoastră de a renunța la detalii cu privire la modul în care puteți găsi acest lucru pe fiecare site de afaceri), să reînnoiți un abonament, să ne îmbunătățim serviciile, să ne verificăm identitatea atunci când plătim sau să respectăm cerințele legale, de reglementare și de conformitate.

Profilarea – din când în când, putem utiliza anumite elemente ale datelor furnizate pentru a viza mesajele pe care le trimitem spre dvs.. De exemplu, este posibil să folosim locația dvs. pentru a vă trimite informații despre un eveniment care se întâmplă în aceeași țară sau pentru a vă putea utiliza tipul de companie sau funcție pentru a vă trimite o știre relevantă. Nu folosim aceste informații pentru a lua decizii automate.

Cât păstrăm datele dvs.?

Datele nu sunt păstrate mai mult decât este necesar în scopul procesării sau respectării legii. Colectăm date în multe scopuri diferite, nu există o singură perioadă de păstrare pentru toate datele. În schimb, evaluăm cu atenție intervalul de timp pentru păstrarea datelor în funcție de scopul prelucrării și respectarea obligațiilor legale. Atunci când datele nu mai sunt necesare în scopul prelucrării, acestea sunt îndepărtate în siguranță din sistemele noastre.

Securitate și confidențialitate

ABplus ia măsuri fizice, tehnice și administrative rezonabile din punct de vedere comercial pentru a proteja informațiile personale împotriva furtului, a utilizării incorecte sau a distrugerii accidentale și pentru a păstra confidențialitatea. Scopul nostru este de a proteja informațiile personale, dar nu putem oferi o garanție de 100% a securității. Toți angajații și procesatorii de date (terțe părți care procesează date în numele nostru) care accesează datele dvs. sunt obligați să păstreze informațiile confidențiale și securizate și să nu le folosească în alte scopuri decât cele pe care le-au contractat pentru a le efectua.

Transferul datelor către terțe părți

Putem utiliza furnizori terți, de ex. pentru găzduirea site-ului web, întreținerea web, alertarea prin e-mail, efectuarea plății. Împărtășim informații cu aceste terțe părți pentru a furniza aceste servicii. Colectăm informații statistice anonime statistice pe bază agregată, care nu vă identifică personal, pe care le putem oferi terților să vândă publicitate. Acest lucru ne permite să furnizăm conținut gratuit. Vom împărtăși, de asemenea, date cu autoritățile publice sau de reglementare atunci când acest lucru este cerut de lege sau pentru a  respecta termenii și condițiile. Facem demersuri comerciale rezonabile pentru a vă asigura că datele dvs. sunt păstrate în siguranță și confidențiale de către orice terță parte, sunt șterse când nu sunt necesare pentru scopul în care au fost date, că politicile de confidențialitate a datelor vă protejează datele și că procesează numai datele dvs.. Nu vindem sau închiriem datele dvs. personale, deși putem transfera, vinde sau aloca datele dvs. în afara grupului nostru unei terțe părți dacă am fuzionat, vândut sau reorganizat toate părțile din grup. Datele dvs. vor fi procesate în mod corect, legal și sigur în România și vor fi transferate în afara Uniunii Europene numai atunci când există protecție pentru drepturile dumneavoastră și atunci când datele vor fi păstrate în siguranță.

Retragerea consimțământului

După ce ați dat consimțământul, dacă doriți să retrageți acest consimțământ, puteți să ne anunțați prin trimiterea unui e-mail la adresa office@abplus.ro și vă vom elimina datele din sistemele noastre.

Restricționarea răspunderii

Site-urile noastre sunt legate de alte site-uri web. ABplus nu este responsabil pentru politicile de confidențialitate ale acelor site-uri Web și nu are sau nu acceptă nicio răspundere pentru conținutul lor.

Informații legale și cum să ne contactați

Aveți dreptul să vedeți, să ștergeți și să corectați datele pe care le deținem, dreptul de a restricționa procesarea pe care o facem și dreptul de a vă opune de a transfera datele dvs. unei terțe părți. Dacă doriți să faceți oricare dintre aceste lucruri sau aveți întrebări cu privire la modul în care folosim datele dvs. sau doriți să faceți o plângere cu privire la orice probleme legate de confidențialitate, vă rugăm să contactați Oana Luchian la adresa oana.luchian@abplus.ro sau scrie-i la:

Oana Luchian

SC ABplus events SRL

Casa Orest Tafrali

Bulevardul Stefan Cel Mare si Sfant 26

Iasi, 700064

Solicitările vor fi tratate și vor fi răspunse într-un termen rezonabil, nu mai mult de 30 de zile.